Klachtenprocedure

U heeft een klacht over BeActive?
Het staat u vrij als cliënt of vertegenwoordiger van de cliënt, wanneer u niet tevreden bent over de zorgverlening door BeActive om een klacht in te dienen bij de klachtencommissie van Branchevereniging SPOT. BeActive is aangesloten bij SPOT en SPOT kent een onafhankelijke klachtencommissie.
Een klacht indienen
U kunt een klacht indienen per mail: klacht@verenigingspot.nl
of per post: Vereniging SPOT, t.a.v. de klachtenfunctionaris, Lange Voorhout 58, 2514EG Den Haag
Geschilleninstantie
Als het niet lukt om met behulp van de klachtenfunctionaris tot een oplossing te komen van uw klacht, dan kunt u een formele klacht indienen bij Stichting Zorggeschil (m.u.v. klachten over WMO-ondersteuning). Dit is een erkende geschilleninstantie voor Zorg en Welzijn. De lidorganisaties van SPOT zijn collectief aangesloten bij deze instantie. Ook hier is de afhandeling van de klacht kosteloos voor de klager, de kosten van eventuele inzet van een adviseur zijn voor u.
Meer informatie leest u op www.zorggeschil.nl.
Naast bovengenoemde kunt u indien u dit wenst contact opnemen met BeActive zelf betreffende een klacht. Dit kunt u doen via het interne klachtenformulier op deze website. Uiteraard respecteren wij uw keuze om dit wel of niet te doen.
Klachtenformulier BeActive